Takaisin listaukseen

Remonttilinkki.fi palvelulle on myönnetty Avainlippu

Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Jyväskylässä päätoimipaikkaa pitävälle Remonttilinkki.fi yritykselle Avainlippu-tunnuksen osoituksena Suomessa tuotetulle ja Suomessa työllistävälle palvelulle. Remonttilinkki.fi palvelu yhdistää tehokkaasti kysynnän ja tarjonnan rakennus- ja remonttitoimialalla käyttäen omaa uniikkia alustaa palvelulle. Täällä tehdään Avainlipun arvoista työtä!

Mikä Avainlippu oikein on?

Avainlippu on merkki suomalaisesta työstä.  Merkin myöntämisen ensisijaisena kriteerinä on aina se, että tuotteen on oltava valmistettu tai palvelun tuotettu Suomessa. Lisäksi suomalaisten kustannusten osuus palvelun omakustannusarvosta, eli kotimaisuusasteen, on oltava vähintään 50 prosenttia. Palvelu-Avainlippua hakevalla yrityksellä on myös oltava merkittävä kotimainen omistusosuus, Suomessa toimiva johto ja yrityksen pääkonttorin tulee sijaita Suomessa.

suomalaistapalvelua_suomi_sininen_rgb

Remonttilinkki.fi palvelu ja Avainlippu

Meillä Remonttilinkillä oli alusta asti ihan selvää, että haemme Avainlippua meidän toiminnalle, koska tuotamme työtä Suomeen varsinkin rakennus- ja remonttialalla toimiville yrityksille valtakunnallisesti ympäri Suomen maan. Meidän palvelua käyttämällä tuottaa työtä suomalaisille pienyrityksille, mikä on erityisen tärkeää varsinkin tällaisina poikkeuksellisina aikoina. Avainlippu-merkki tunnetaan varsin hyvin. Uskomme Remonttilinkillä että Avainlipun myötä edistämme suomalaista työtä ja pidämme pyörät pyörimässä omalta osaltamme.

Avainlipun vaikutukset

Suomalaisen Työn Liiton tutkimuksen mukaan käytännössä kaikki yrityspäättäjät ja kuluttajat tuntevat Avainlipun. Suomalaisista suurin osa (75 %) on myös sitä mieltä, että Avainlippu vaikuttaa ostopäätöksiin positiivisesti. Suomalaisen Työn Liiton markkinointipäällikkö Reetta Mentu toteaa, että kotimaisen palvelun hankinta koetaan yhteiskunnallisena vaikuttamisena ja vastuullisena arvovalintana, joka edesauttaa suomalaista kilpailukykyä ja hyvinvointia.

Kuluttajat liittävät Avainlippuun positiivisia mielikuvia kotimaisuudesta, luotettavuudesta, turvallisuudesta, vastuullisuudesta sekä työllistävyydestä. Avainlipun kautta yritykset voivat viestiä tärkeistä arvoista asiakkaille ja muille sidosryhmilleen. 92 prosenttia Avainlippua kantavista yrityksistä sanookin, että merkki tukee tuotteiden ja palveluiden myyntiä, Reetta Mentu kertoo.

Avainlippu-merkki ja vastuullisuuden osa-alueet

Avainlippu kertoo siitä, että tuotteet ja palvelut tuovat työpaikkoja Suomeen vahvistaen sekä taloudellista että yhteiskunnallista hyvinvointia. 

Avainlippu  palvelun yhteydessä kertoo siitä, että se on valmistettu tai tuotettu Suomessa huomioiden tuotannon ja toiminnan vastuullisuus. 

Avainlippu kertoo siitä, että tuote tai palvelu on tuotettu Suomessa yrityksissä, jotka pyrkivät tukemaan työntekijöiden osaamista, hyvinvointia ja yhdenvertaisuutta.

Vastuullisuusteko

Nyt voit toimia vastuullisesti ja jättää omasta remonttitarpeesta työpyynnön tästä ja autat omalta osalta että pidetään alueesi ammattilaiset työn parissa.